16. julij 2022
»Tako stanje je nedopustno in naredili bomo vse, da bodo spremembe zakona take, da bodo prinesle lepši jutri tudi za avdiovizualne ustvarjalce.«
Štibernik je izrazil prepričanje, da je trenutno stanje nedopustno in da je potrebno narediti spremembe zakona za boljšo prihodnost avdiovizualnih ustvarjalcev.
16. julij 2022
16. julij 2022
16. julij 2022
16. julij 2022
»Torej, na tem področju ni prav nobenega napredka v treh desetletjih, čeprav se nam je vmes zgodil internet, platforme, Youtube, Netflix in še bi lahko naštevali.«
Aipe je izpostavil pomanjkanje napredka na področju avdiovizualnega sektorja v zadnjih treh desetletjih, kljub razvoju interneta in novih platform.
30. november 2021
8. julij 2021
»Mogoče imamo kdaj občutek, da prevladuje ameriška produkcija, podatki v najbolj gledani špici pa kažejo, da je ameriške produkcije 50 odstotkov, da slovenska zaseda 20 odstotkov, 30 odstotkov pa je evropske in druge produkcije.«
Štibernik je izpostavil razmerje med ameriško, slovensko in evropsko produkcijo v avdiovizualnem sektorju.
22. junij 2021
»Prodaja mednarodnih pravic intelektualne lastnine britanskim programom je postala ključni del financiranja produkcije v nekaterih zvrsteh, kot je drama.«
Adam Minns je opozoril, da prodaja mednarodnih pravic intelektualne lastnine britanskim programom pomembno financira produkcijo, zlasti v zvrsti dram.